I. PODMIOT ŚWIADCZĄCY USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Regulamin organizacyjny dotyczy świadczenia usług drogą elektroniczną podmiotu wykonującego działalność leczniczą pod firmą: Unident Union II&IF Aesthetica Iwona Gnach Sp. z o.o. pod adresem: al. Kochanowskiego 20 CD, 51-601 Wrocław, NIP: 8982292154, REGON: 525113456, zwanego w dalszej części Regulaminu „UNIDENT UNION”.
II. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- UNIDENT UNION świadczy drogą elektroniczną usługi w postaci świadczeń zdrowotnych w zakresie chorób zębów, jamy ustnej, części twarzowej czaszki oraz okolic przyległych. Usługi polegają na wstępnej analizie zgłoszonego przez Klienta problemu oraz załączonych przez Klienta zdjęć i przygotowaniu szczegółowego planu leczenia („Usługi”).
- Usługi świadczone przez UNIDENT UNION drogą elektroniczną stanowią wyłącznie analizę zgłoszonego przez Klienta problemu. Rozpoczęcie leczenia wymaga wizyty Klienta w klinice prowadzonej przez UNIDENT UNION w celu przeprowadzenia szczegółowych badań przez lekarza dentystę.
III. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Usługi są świadczone wyłącznie osobom, które spełniają następujące warunki („Klienci”):
- mają ukończone 16 lat,
- zapoznały się z informacjami dostępnymi na stronie internetowej www.unidentunion.pl w zakładce „RODO”,
- wyraziły zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie w ramach konsultacji on-line,
- prawidłowo wypełniły i przesłały formularz kontaktowy za pośrednictwem strony internetowej www.unidentunion.pl (zakładka „KONSULTACJA ONLINE”).
- Do współpracy z systemem informatycznym przeznaczonym do świadczenia Usług niezbędny jest dostęp do urządzenia posiadającego połączenie z Internetem oraz do skrzynki e-mail.
- Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym za pośrednictwem systemu teleinformatycznego przeznaczonego do świadczenia Usług, w szczególności które mogłyby naruszyć prawa osób trzecich (np. w postaci przesłania danych osób trzecich bez ich zgody).
IV. UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Z momentem otrzymania przez UNIDENT UNION przesłanego przez Klienta prawidłowo wypełnionego formularza kontaktowego za pośrednictwem strony internetowej www.unidentunion.pl (zakładka „KONSULTACJA ONLINE”) dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy UNIDENT UNION a Klientem mającej za przedmiot świadczenie Usług drogą elektroniczną zgodnie z niniejszym Regulaminem („Umowa”).
- Usługi świadczone są nieodpłatnie.
- Umowa ulega rozwiązaniu:
- z upływem 7 dni od dnia otrzymania przez UNIDENT UNION przesłanego przez Klienta prawidłowo wypełnionego formularza kontaktowego (rozwiązanie Umowy nie wymaga dodatkowych oświadczeń ze strony Klienta) lub
- z chwilą otrzymania oświadczenia Klienta, z którego wynika, że nie życzy sobie świadczenia na jego rzecz Usług, przesłanego drogą elektroniczną lub złożonego w inny sposób z zachowaniem formy dokumentowej.
- UNIDENT UNION nie ponosi odpowiedzialności za:
- podanie przez Klienta nieprawdziwych, błędnych lub niekompletnych informacji,
- błędy w transmisji danych, w szczególności spowodowane awarią systemów teleinformatycznych, telekomunikacyjnych, zasilania oraz wynikające z przyczyn leżących po stronie zewnętrznego operatora zapewniającego transmisje danych,
- brak dostępu do systemu informatycznego przeznaczonego do świadczenia Usług z przyczyn niezależnych od UNIDENT UNION
V. REKLAMACJE
- Klient ma prawo składania reklamacji dotyczących Usług lub Umowy.
- Reklamacje mogą być składane w formie:
- pisemnej – złożonej osobiście w siedzibie UNIDENT UNION albo wysłanej na adres siedziby UNIDENT UNION,
- elektronicznej – wysłanej na adres email: biuro@unidentunion.com.
- Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:
- dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko) oraz dane kontaktowe: adres korespondencyjny lub adres email,
- określenie Usługi lub Umowy, której dotyczy reklamacja,
- opis problemu będącego przyczyną reklamacji,
- żądanie Klienta w zakresie oczekiwanego sposobu rozpatrzenia reklamacji,
- określenie sposobu, w jaki Klient chce uzyskać odpowiedź na reklamację,
- podpis – w przypadku składania reklamacji drogą pisemną.
- Reklamacje nie pozwalające na identyfikację Klienta nie będą rozpatrywane.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji przez UNIDENT UNION.
- W przypadku, gdy do rozpatrzenia reklamacji niezbędne będą dodatkowe informacje, UNIDENT UNION może zwrócić się do Klienta o ich udzielenie. Odmowa udzielenia przez Klienta niezbędnych informacji może skutkować negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.
VI. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- W celu świadczenia Usług oraz w celu rozpatrywania reklamacji UNIDENT UNION przetwarza dane osobowe podane przez Klienta.
- Administratorem danych osobowych jest Iwona Gnach prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: UNIDENT UNION II&IF Aesthetica Iwona Gnach Sp. z o.o. pod adresem: al. Kochanowskiego 20 lokal CD, 51-601 Wrocław, NIP: 8982292154, REGON: 525113456.
- Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie internetowej www.unidentunion.pl w zakładce „RODO”.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z dniem [1.01.2019].
- UNIDENT UNION ma prawo zmiany regulaminu w dowolnym czasie.
- Zmieniony regulamin zostanie opublikowany na stronie internetowej www.unidentunion.pl. Niezależnie od powyższego, UNIDENT UNION poinformuje o każdorazowej zmianie regulaminu Klientów, z którymi łączy go Umowa.
- Regulamin w nowym brzmieniu jest wiążący w stosunku do nowych Klientów oraz obecnych Klientów, którzy nie zrezygnują z Usług w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie regulaminu.