Regulamin sklepu internetowego
Regulamin sklepu internetowego unidentunion.pl aktualny na dzień 01.01.2025r.
Spis treści
Słownik
Przez użyte w Regulaminie słowa pisane dużą literą, bez względu na to, czy zostały zapisane w liczbie mnogiej, czy pojedynczej, rozumie się odpowiednio:
1.1. Administrator – Iwona Gnach prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: „UNIDENT UNION II&IF Aesthetica Iwona Gnach Sp. z o.o.”, adres do doręczeń: al. Jana Kochanowskiego 20, lok. CD, 51-601 Wrocław, wpisana do CEIDG, NIP: 8982292154, REGON: 525113456.
1.2. Pośrednik Płatności – zewnętrzny dostawca usług umożliwiających bezgotówkowe opłacanie zamówień za Pakiety dostępne w Serwisie. Przykładowi dostawcy:
-
1.2.1. PayU – PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, KRS: 0000274399, REGON: 300523444, NIP: 7792308495.
-
1.2.2. Przelewy24 – PayPro S.A., ul. Kanclerska 15, 60-321 Poznań, KRS: 0000347935, REGON: 301345068, NIP: 7792369887, kapitał zakładowy: 4.500.000,00 zł (w całości wpłacony).
-
1.2.3. PayPal – PayPal (Europe) S.A r.l. & Cie, S.C.A, L-1150, Luksemburg i/lub PayPal Inc., Kalifornia, USA.
1.3. Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
1.4. Formularz konsultacji – elektroniczny formularz umożliwiający przekazanie informacji niezbędnych do stworzenia indywidualnego Pakietu.
1.5. Formularz rejestracji – formularz umożliwiający utworzenie osobistego Konta w Serwisie.
1.6. Formularz zamówienia – formularz do składania Zamówień, umożliwiający dodanie Produktów do koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.
1.7. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145, 1495 z późn. zm.).
1.8. Konsument – osoba fizyczna składająca Zamówienie niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
1.9. Konto – indywidualne konto Użytkownika, zawierające dane i historię Zamówień.
1.10. Newsletter – usługa wysyłania informacji o nowościach, promocjach, Produktach, itd., za zgodą Użytkownika.
1.11. Pakiet – zamówienie zabiegów kosmetycznych lub innych usług oferowanych przez Administratora.
1.12. Państwo trzecie – kraj spoza Unii Europejskiej.
1.13. Polityka prywatności – dokument regulujący przetwarzanie danych osobowych oraz stosowanie plików cookies.
1.14. Produkt – produkty i/lub usługi oferowane przez Administratora w Serwisie.
1.15. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego prowadzonego przez Administratora.
1.16. Serwis – sklep internetowy dostępny pod adresem: https://unidentunion.pl
1.17. Umowa sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem, obejmująca:
-
1.17.1. wybór Produktu,
-
1.17.2. akceptację Regulaminu i Polityki prywatności,
-
1.17.3. opłacenie Zamówienia,
-
1.17.4. mailowe potwierdzenie Zamówienia,
-
1.17.5. dostawę lub odbiór osobisty Produktu.
1.18. Usługa – bezpłatne usługi elektroniczne umożliwiające:
-
1.18.1. przeglądanie Produktów,
-
1.18.2. składanie Zamówień,
-
1.18.3. zarządzanie Kontem,
-
1.18.4. korzystanie z Newslettera,
-
1.18.5. korzystanie z innych usług.
1.19. Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
1.20. Użytkownik – osoba korzystająca z usług Serwisu:
-
1.20.1. osoba fizyczna z pełną zdolnością do czynności prawnych,
-
1.20.2. osoba prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej,
-
1.20.3. osoba małoletnia od 16 r.ż. – za zgodą przedstawiciela ustawowego.
1.21. Zamówienie – oświadczenie złożone przez Użytkownika, zawierające dane dot. dostawy, płatności i zamawianych Produktów.
Warunki korzystania z Serwisu
2.1. Do korzystania z Serwisu niezbędne jest:
2.2.działające i sprawne telekomunikacyjne urządzenie (komputer, tablet, smartfon lub inne podobne urządzenie) z dostępem do sieci Internet;
-
2.2.1. zainstalowana i zaktualizowana przeglądarka internetowa;
-
2.2.2. aktywna poczta elektroniczna (e-mail), do której dostęp posiada Użytkownik;
-
2.2.3. włączona obsługa JavaScript i plików tekstowych cookies.
2.3. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje minimalne warunki techniczne wskazane powyżej.
2.4. Szczegółowe zasady przetwarzania przez Administratora danych osobowych Użytkownika, w tym przetwarzania plików cookies, określa Polityka prywatności, stanowiąca odrębny od niniejszego Regulaminu dokument dostępny do wglądu w Serwisie.
2.5. Użytkownik, akceptując niniejszy Regulamin, akceptuje także treść udostępnionej mu w Serwisie Polityki prywatności.
Warunki sprzedaży Produktu
3.1. Złożenie zamówienia przez Użytkownika w Serwisie odbywa się za pomocą udostępnionego przez Administratora Formularza zamówień.
3.2. Cena Produktu podana jest w złotych polskich i obejmuje podatki oraz inne należności publicznoprawne (cena brutto). Cena nie zawiera kosztów dostawy.
3.3. Ostateczna cena Zamówienia, obejmująca cenę Produktu/ów, zostanie powiększona o koszty dostawy i przedstawiona w podsumowaniu Zamówienia przed jego opłaceniem.
3.4. W przypadku, gdy koszt dostawy nie jest możliwy do ustalenia w chwili składania Zamówienia (np. dostawa zagraniczna), Użytkownik zostanie poinformowany o takich kosztach podczas wypełniania Formularza zamówienia lub po jego złożeniu. W przypadku braku akceptacji kosztów dostawy, wpłacona kwota zostanie zwrócona, a Zamówienie anulowane – zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od momentu odmowy.
3.5. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że w przypadku dostawy do Państwa trzeciego (poza UE), cena Zamówienia nie obejmuje podatków ani opłat publicznoprawnych (np. cła). Obowiązek ich uiszczenia spoczywa na Użytkowniku.
3.6. Użytkownik zobowiązany jest podać w Formularzu zamówienia następujące informacje:
-
3.6.1. rodzaj i liczbę Produktów (dodawane automatycznie po ich wyborze);
-
3.6.2. imię i nazwisko lub nazwę Użytkownika;
-
3.6.3. sposób i adres dostawy (ulica, nr domu/lokalu, kod, miejscowość, kraj);
-
3.6.4. adres e-mail;
-
3.6.5. numer telefonu kontaktowego;
-
3.6.6. dodatkowe informacje w polu „Uwagi do zamówienia” (opcjonalnie);
-
3.6.7. wybraną formę płatności.
3.7. Użytkownik niebędący Konsumentem, chcąc otrzymać fakturę VAT, musi dodatkowo podać:
-
3.7.1. pełną nazwę (firmę) działalności;
-
3.7.2. numer NIP;
-
3.7.3. dane adresowe.
3.8. Faktura VAT dla Użytkowników niebędących Konsumentami zostanie przesłana w formie elektronicznej na adres e-mail, co Użytkownik akceptuje.
3.9. W przypadku posiadania zarejestrowanego Konta, dane z pkt 3.6 będą automatycznie uzupełniane – chyba że Użytkownik wskaże inne.
3.10. W celu złożenia Zamówienia, Użytkownik zobowiązany jest do:
-
3.10.1. wyboru Produktu/ów;
-
3.10.2. akceptacji Regulaminu i Polityki prywatności;
-
3.10.3. wypełnienia Formularza zamówienia;
-
3.10.4. dokonania płatności (chyba że wybrano płatność przy odbiorze, zgodnie z pkt 8.2.3 Regulaminu).
3.11. Po dokonaniu płatności, Administrator niezwłocznie potwierdza jej otrzymanie i przystępuje do realizacji Zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty (z zastrzeżeniem pkt 3.12).
3.12. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze (pkt 8.2.3), Administrator potwierdza otrzymanie Zamówienia i przystępuje do jego realizacji.
3.13. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia zostanie przesłane w formie elektronicznej na adres e-mail podany w Formularzu zamówienia.
3.14. Potwierdzenie to zawiera:
-
3.14.1. informacje wskazane w pkt 3.6;
-
3.14.2. przewidywany czas dostawy;
-
3.14.3. dane kontaktowe Administratora.
3.15. Złożenie Zamówienia oraz jego potwierdzenie przez Administratora oznacza zawarcie Umowy sprzedaży pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem.
3.16. Administrator realizuje Zamówienia wyłącznie w Dni robocze.
Warunki zamawiania Pakietu i jego realizacji
4.1. Zamówienie Pakietu w Serwisie odbywa się za pomocą udostępnionego przez Administratora Formularza zamówienia.
4.2. Cena Pakietu podana jest w złotych polskich i obejmuje podatki oraz inne należności publicznoprawne (cena brutto).
4.3. Pakiet obejmuje wyłącznie wykonanie zabiegu lub zabiegów kosmetycznych oraz świadczenie innych usług zgodnie z zaakceptowaną przez Użytkownika ofertą Administratora.
4.4. Zamawiając Pakiet, Użytkownik zobowiązuje się wskazać informacje wymienione w pkt 3.6 powyżej.
4.5. W przypadku Użytkownika niebędącego Konsumentem, postanowienia pkt 3.7 i 3.8 stosuje się odpowiednio.
4.6. Jeżeli Użytkownik posiada zarejestrowane Konto w Serwisie, stosuje się odpowiednio pkt 3.9.
4.7. W celu zamówienia Pakietu, Użytkownik zobowiązany jest do wykonania czynności opisanych w pkt 3.10.
4.8. Po opłaceniu Pakietu Administrator niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie za pośrednictwem wiadomości e-mail oraz SMS. Potwierdzenie zawiera indywidualny kod Pakietu, który umożliwia skorzystanie z usług. Otrzymanie potwierdzenia uznaje się za skuteczne dokonanie zamówienia.
4.9. Realizacja Pakietu następuje w siedzibie Administratora po podaniu przez Użytkownika kodu Pakietu. Użytkownik zobowiązuje się do osobistego stawiennictwa.
4.10. Użytkownik zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Administratorem w trakcie realizacji Pakietu.
4.11. Jeżeli w dniu stawiennictwa Pakiet nie może zostać zrealizowany, Administrator wraz z Użytkownikiem ustalą inny termin.
4.12. Jeżeli Pakiet dotyczy świadczeń na rzecz osoby trzeciej poniżej 18. roku życia, Administrator może zażądać pisemnej zgody rodziców lub opiekunów prawnych.
4.13. Użytkownik zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Administratora lub osoby działającej w jego imieniu o przeszkodach uniemożliwiających realizację usług, zwłaszcza medycznych przeciwwskazaniach (np. choroba zakaźna, terapia zdrowotna, zalecenia lekarza) lub braku możliwości stawiennictwa w umówionym terminie.
4.14. Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług na każdym etapie realizacji Pakietu, w szczególności w przypadku:
-
nagannego zachowania Użytkownika lub osoby trzeciej,
-
przeciwwskazań zdrowotnych,
-
wystąpienia siły wyższej.
4.15. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że usługi świadczone przez Administratora w ramach Pakietu nie gwarantują pełnej skuteczności ani osiągnięcia wskazanych celów. Ostateczny efekt zależy od wielu czynników niezależnych od Administratora, m.in. przestrzegania przez Użytkownika zaleceń i ustaleń.
Konsultacje online
5.1. W ramach świadczenia Usług Administrator może przygotować Pakiet dostosowany do indywidualnych potrzeb Użytkownika będącego osobą fizyczną, po przeprowadzeniu bezpłatnych konsultacji online.
5.2. Przygotowanie indywidualnego Pakietu odbywa się wyłącznie na podstawie wypełnionego przez Użytkownika Formularza konsultacji.
5.3. W Formularzu konsultacji Użytkownik zobowiązany jest podać następujące dane:
-
5.3.1. imię i nazwisko;
-
5.3.2. numer telefonu kontaktowego;
-
5.3.3. adres e-mail;
-
5.3.4. wiadomość dodatkową dla Administratora (np. cel Pakietu);
-
5.3.5. dokumentację fotograficzną i wideo części ciała Użytkownika.
5.4. Po wypełnieniu Formularza konsultacji, Użytkownik będący osobą fizyczną zobowiązany jest potwierdzić ukończenie 16 roku życia oraz złożyć oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu oraz Polityki prywatności.
5.5. W ramach konsultacji online Administrator może zadawać dodatkowe pytania lub prosić o doprecyzowanie informacji. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że brak odpowiedzi lub błędne informacje mogą wpłynąć na wynik konsultacji.
5.6. Wynik konsultacji online oraz indywidualnie przygotowany Pakiet zostanie przesłany na adres e-mail Użytkownika.
5.7. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany wyniku konsultacji online oraz przygotowanego Pakietu na każdym etapie świadczenia Usług.
Konto
.1. Użytkownik ma prawo bezpłatnego korzystania z Serwisu (tj. usług świadczonych przez Administratora) zarówno za pomocą Konta Użytkownika, jak i bez jego zakładania.
6.2. Konto umożliwia Użytkownikowi łatwiejsze składanie Zamówień, dostęp do historii zamówień oraz innych informacji w Serwisie.
6.3. Rejestracja Konta polega na wypełnieniu przez Użytkownika Formularza rejestracji, w którym należy podać:
-
6.3.1. imię i nazwisko lub nazwę Użytkownika (wymagane);
-
6.3.2. adres e-mail (wymagane);
-
6.3.3. numer telefonu kontaktowego (opcjonalnie);
-
6.3.4. login (jeśli inny niż e-mail) oraz hasło do Konta (wymagane).
6.4. Po wypełnieniu Formularza rejestracji, Użytkownik składa oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem oraz Polityką prywatności i akceptuje ich postanowienia.
6.5. Po rejestracji i złożeniu oświadczenia, o którym mowa powyżej, Administrator przesyła na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem rejestracji oraz linkiem aktywacyjnym. Aktywacja Konta możliwa jest wyłącznie przez kliknięcie tego linku.
6.6. Rejestrując Konto, Użytkownik wyraża zgodę na automatyczne uzupełnianie Formularza zamówienia w przyszłości na podstawie wcześniej podanych danych. Użytkownik ma prawo każdorazowo zmienić te dane.
6.7. Użytkownik ma prawo usunąć Konto i zażądać usunięcia swoich danych osobowych.
6.8. Użytkownik może składać reklamacje dotyczące Konta w formie elektronicznej, zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 13 Regulaminu.
Newsletter i opinie
7.1. Użytkownik ma możliwość bezpłatnego korzystania z usługi Newslettera dystrybuowanego przez Administratora, o ile Administrator udostępnia taką usługę.
7.2. Skorzystanie z usługi Newslettera jest możliwe poprzez podanie w zakładce „Newsletter” adresu e-mail lub numeru telefonu, na który mają być przesyłane kolejne edycje, oraz złożenie oświadczenia woli o chęci skorzystania z tej usługi.
7.3. Użytkownik ma prawo do rezygnacji z usługi Newslettera w dowolnym momencie i bez podania przyczyny poprzez:
-
przesłanie stosownego żądania do Administratora (np. e-mailem),
-
lub zaznaczenie opcji rezygnacji z Newslettera – jeśli taka opcja jest dostępna w Serwisie.
7.4. Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji dotyczącej Newslettera w formie elektronicznej, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 Regulaminu.
7.5. Użytkownik, który skorzystał z danego Pakietu, może dodać opinię na jego temat. W takim przypadku ma również prawo do edycji swojej opinii, jeśli taka opcja jest dostępna.
7.6. Aby dodać opinię, konieczne jest wypełnienie udostępnionego formularza opinii.
7.7. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę zamieszczanych opinii. Administrator ma jednak prawo do usunięcia lub ukrycia opinii:
-
7.7.1. zawierających niestosowne, obraźliwe, wulgarne sformułowania lub treści noszące znamiona przestępstwa bądź wykroczenia;
-
7.7.2. wystawionych przez osoby, które nie korzystały z usług lub produktów oferowanych przez Administratora, a których treść sugeruje inaczej, w sposób mogący wprowadzać innych Użytkowników w błąd.
Zasady składania Zamówienia oraz warunki płatności
8.1. Złożenie Zamówienia w Serwisie polega na uzupełnieniu przez Użytkownika Formularza zamówienia, w którym należy podać:
-
8.1.1. imię i nazwisko lub nazwę Użytkownika (wymagane);
-
8.1.2. adres e-mail (wymagane);
-
8.1.3. numer telefonu kontaktowego (wymagane – dla kontaktu z dostawcą, np. kurierem);
-
8.1.4. adres dostawy (wymagane);
-
8.1.5. dane do faktury (opcjonalnie, jeśli dotyczy).
8.2. Po uzupełnieniu danych w Formularzu zamówienia, Użytkownik wybiera jedną z dostępnych form płatności i może dokonać zapłaty:
-
8.2.1. przelewem na rachunek bankowy Administratora,
-
8.2.2. za pośrednictwem elektronicznego serwisu zarządzanego przez Pośrednika Płatności,
-
8.2.3. przy osobistym odbiorze Produktu (jeżeli Administrator uprzednio wyrazi na to zgodę).
8.3. W przypadku wyboru przelewu bankowego (pkt 8.2.1), Użytkownik zobowiązany jest do dokonania przelewu w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia. Przelewu należy dokonać na numer rachunku bankowego Administratora podany podczas procesu zamówienia. Brak przelewu w terminie może skutkować anulowaniem Zamówienia, co Użytkownik akceptuje.
8.4. W przypadku płatności za pośrednictwem Pośrednika Płatności (pkt 8.2.2), płatność realizowana jest na zasadach i zgodnie z regulaminem serwisu Pośrednika Płatności. Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z tym regulaminem przed dokonaniem płatności.
8.5. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że za dzień dokonania płatności uważa się dzień zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Administratora – dotyczy to zarówno przelewu bankowego (8.2.1), jak i płatności za pośrednictwem Pośrednika Płatności (8.2.2).
Zasady dostawy Zamówienia
9.1. Dostawa Produktu odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Na życzenie Użytkownika, Administrator może wyrazić zgodę na dostawę również na terenie Unii Europejskiej lub Państw trzecich.
9.2. Aktualna lista krajów, do których realizowane są dostawy, dostępna jest każdorazowo w Serwisie podczas składania Zamówienia lub w innym ogólnodostępnym miejscu zawierającym informacje o dostawach i płatnościach.
9.3. Administrator zastrzega możliwość odmowy dostawy poza granice Polski w przypadku:
-
przeszkód technicznych,
-
nadmiernych utrudnień,
-
nadmiernych kosztów.
W takim przypadku Użytkownik zostanie niezwłocznie poinformowany, a w przypadku dokonanej płatności – kwota zostanie zwrócona.
9.4. W przypadku dostawy do Państwa trzeciego, Administrator wskaże przybliżony termin dostawy, który nie jest jednak wiążący.
9.5. Użytkownik zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy, chyba że Umowa sprzedaży stanowi inaczej.
9.6. Dostawa odbywa się za pośrednictwem operatorów dostępnych w procesie zamówienia, w tym m.in.:
-
9.6.1. DHL,
-
9.6.2. DPD,
-
9.6.3. InPost (paczkomaty i kurierzy).
9.7. Dokładne koszty oraz termin dostawy (również dla przesyłek zagranicznych) podawane są podczas składania Zamówienia lub w ogólnodostępnym miejscu w Serwisie.
9.8. W przypadku wyboru osobistego odbioru (pkt 8.2.3), odbiór oraz forma płatności (jeśli nie dokonano jej wcześniej) ustalane są indywidualnie z Administratorem.
9.9. Termin dostawy liczony jest od:
-
9.9.1. dnia zaksięgowania płatności na rachunku Administratora – przy płatności przelewem (8.2.1) lub przez Pośrednika Płatności (8.2.2),
- 9.9.2. dnia złożenia Zamówienia – przy płatności przy odbiorze (8.2.3).
Postanowienia dotyczące Konsumentów. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży
10.1. Konsument, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość, ma prawo odstąpić od niej w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 10.8.
10.2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć:
-
10.2.1. pisemnie na adres:
UNIDENT UNION II&IF Aesthetica Iwona Gnach Sp. z o.o.
al. Jana Kochanowskiego 20, lok. CD, 51-601 Wrocław -
elektronicznie na adres e-mail: bi***@**********on.pl
10.3. Wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest:
-
w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta,
-
w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.
Skorzystanie z tego formularza nie jest obowiązkowe, o ile złożone oświadczenie zawiera wszystkie niezbędne dane.
10.4. Termin na odstąpienie liczony jest:
-
10.4.1. w przypadku dostawy Produktów – od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta, chyba że:
-
10.4.1.1. dostarczane są osobno – od ostatniego Produktu,
-
10.4.1.2. dostawa regularna – od pierwszego Produktu;
-
-
10.4.2. w przypadku innych umów – od dnia ich zawarcia.
10.5. W przypadku odstąpienia, umowę uważa się za niezawartą.
10.6. Administrator zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności (w tym koszty dostawy) w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, z zastrzeżeniem pkt 10.7 i 10.8.
10.7. Zwrot dokonywany jest tą samą metodą płatności, którą użył Konsument, chyba że Konsument zgodzi się na inną, bez dodatkowych kosztów. Jeśli Administrator nie odbiera Produktu samodzielnie, może wstrzymać zwrot do momentu jego otrzymania lub przedstawienia dowodu nadania.
10.8. Jeżeli Konsument wybrał droższą metodę dostawy niż najtańsza dostępna w Serwisie, Administrator nie zwraca różnicy w kosztach.
10.9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
10.10. W przypadku usług rozpoczętych na wyraźne żądanie Konsumenta przed upływem 14 dni, Konsument jest zobowiązany zapłacić za wykonaną część usługi. Kwota ustalana jest proporcjonalnie do zakresu wykonanych świadczeń, w oparciu o ustaloną cenę lub wartość rynkową.
10.11. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku umów:
-
10.11.1. o w pełni zrealizowaną usługę za zgodą Konsumenta,
-
10.11.2. dotyczących Produktów wykonanych według specyfikacji Konsumenta,
-
10.11.3. dotyczących Produktów zapieczętowanych, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych.
10.12. Przepisy dotyczące Konsumentów stosuje się również do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, jeżeli zawarta umowa nie ma charakteru zawodowego.
10.13. Konsument przyjmuje do wiadomości, że usługi w ramach Pakietu nie mogą być realizowane przed upływem 14 dni od złożenia Zamówienia.
10.14. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy Konsument złożył oświadczenie, że został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia w przypadku pełnej realizacji Pakietu.
10.15. Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
Postanowienia dotyczące Konsumentów. Pozasądowe sposoby rozwiązania sporów
11.1. Szczegółowe informacje o możliwościach skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur są dostępne na stronie:
https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
11.2. Przy Prezesie UOKiK działa punkt kontaktowy (tel. 22 55 60 332/333/800, e-mail: ko*********@*******ov.pl, adres: pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), który udziela pomocy w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
11.3. Konsument ma możliwość skorzystania m.in. z:
-
11.3.1. wniosku do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej: www.spsk.wiih.org.pl),
-
11.3.2. wniosku do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (adres odpowiedni dla miejsca działalności Administratora),
-
11.3.3. pomocy rzecznika konsumentów lub organizacji konsumenckich (np. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich; kontakt: po****@************ow.pl, infolinia: 801 440 220 lub 22 290 89 16, czynna w dni powszednie 8:00–18:00).
11.4. Konsumenci mogą skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution):
http://ec.europa.eu/consumers/odr
Więcej informacji: UOKiK – platforma ODR
Postanowienia dotyczące Użytkowników niebędących Konsumentami
12.1. Niniejszy punkt ma zastosowanie wyłącznie do Użytkowników niebędących Konsumentami.
12.2. Administrator ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży z takim Użytkownikiem w ciągu 14 dni od jej zawarcia – bez podania przyczyny i bez roszczeń po stronie Użytkownika.
12.3. Administrator może ograniczyć dostępne formy płatności oraz wymagać przedpłaty (częściowej lub pełnej) niezależnie od wybranej metody.
12.4. Z chwilą przekazania Produktu przewoźnikowi przechodzą na Użytkownika niebędącego Konsumentem korzyści i ciężary oraz ryzyko utraty lub uszkodzenia. Administrator nie odpowiada za szkody powstałe w trakcie transportu.
12.5. Użytkownik niebędący Konsumentem powinien niezwłocznie zbadać przesyłkę i w razie szkody dopełnić formalności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
12.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Administratora z tytułu rękojmi wobec Użytkownika niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
12.7. Administrator może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi ze skutkiem natychmiastowym, bez podania przyczyny.
12.8. Odpowiedzialność Administratora wobec Użytkownika niebędącego Konsumentem jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny i kosztów dostawy z Umowy Sprzedaży. Administrator odpowiada tylko za przewidywalne szkody i nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści.
12.9. Wszelkie spory z Użytkownikiem niebędącym Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Administratora.
Reklamacja
13.1. Podstawy i zakres odpowiedzialności Administratora względem Użytkownika, w przypadku gdy sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), a także w przypadku gwarancji (jeśli została udzielona), regulowane są przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności art. 556–576 Kodeksu cywilnego.
13.2. Użytkownik może złożyć reklamację w formie:
-
13.2.1. pisemnej – na adres:
UNIDENT UNION II&IF Aesthetica Iwona Gnach Sp. z o.o.
al. Jana Kochanowskiego 20, lok. CD, 51-601 Wrocław -
elektronicznej – za pośrednictwem e-maila: bi***@**********on.pl
13.3. Opis reklamacji powinien zawierać:
-
13.3.1. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady;
-
13.3.2. żądanie dotyczące sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, propozycję obniżenia ceny lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
-
13.3.3. dane kontaktowe Użytkownika, takie jak imię i nazwisko (lub nazwa firmy) oraz numer zamówienia.
Wskazanie powyższych informacji ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Niepodanie ich nie wpływa jednak na ważność złożonej reklamacji.
13.4. Administrator ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Jeśli Użytkownik będący Konsumentem zażądał wymiany Produktu, usunięcia wady, obniżenia ceny (wskazując konkretną kwotę) lub odstąpił od umowy, a Administrator nie odpowiedział w ciągu 14 dni, uznaje się, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Postanowienia końcowe
14.1. Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu zawierane są w języku polskim.
14.2. Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj.:
-
zmiany przepisów prawa,
-
zmiany sposobów płatności i dostaw — w zakresie, w jakim wpływają na realizację postanowień Regulaminu.
14.3. W przypadku umów o charakterze ciągłym (np. korzystanie z Konta), zmieniony Regulamin wiąże Użytkownika, jeśli został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia (zgodnie z art. 384 i 384¹ Kodeksu cywilnego).
Jeśli zmiana wprowadza nowe opłaty lub podwyższa istniejące, Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy.
14.4. W przypadku umów jednorazowych (np. Umowa sprzedaży), zmiany Regulaminu nie wpływają na prawa Konsumentów nabyte przed wejściem zmian w życie, w szczególności na złożone Zamówienia oraz realizowane lub wykonane Umowy sprzedaży.
14.5. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się obowiązujące przepisy prawa polskiego.
14.6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2025.
Załącznik nr 1 do Regulaminu — Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Adresat:
UNIDENT UNION II&IF Aesthetica
Iwona Gnach Sp. z o.o.
al. Jana Kochanowskiego 20, lok. CD
51-601 Wrocław
e-mail: bi***@**********on.pl
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Informuję, że odstępuję od umowy sprzedaży Produktów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego pod adresem unidentunion.pl, tj. odstępuję od umowy zawartej na odległość.
Imię i nazwisko kupującego:
Numer zamówienia:
Data odbioru produktów:
Przyczyna odstąpienia: (opcjonalnie)
Zwrot Produktów:
Lp. | Oznaczenie zwracanych produktów (nazwa/nr seryjny) | Ilość | Uwagi dodatkowe |
---|---|---|---|
1 | |||
2 | |||
3 | |||
4 |
Data i podpis: